Klacht: Niet kunnen leveren van 2 smart tv’s

op 29 oktober 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had 2 smart tv’s besteld bij wehkamp
1 als kerstkado voor mijn zoon
1 voor mijn broer,beter 1 bestelling doen dan 2.
Levertijd was 3 weken,alkes netjes betaald en gewacht en gewacht en gwacht…..
Wehkamp gebeld,er was iets misgegaan
Ze konden 1 tv leveren
Ineens niet meer !!kreeg te horen dat ze mn geld terug gingen storten.dit wilde ik absoluut niet,want had aan 2 mensen een nieuwe tv beloofd.
Mevrouw beloofde mij dat ik de tv’s zou krijgen met heel veel excuses.
Heb dit ook op de mail gehad.
Wat gebeurt er nou:1 oktober staat het betaalde bedrag toch op mijn rekening !!!
Heb hier heel wat traantjes om gelaten en ben zeer teleurgesteld en kwaad.
Heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Slechter dan dit bestaat niet.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 2 smart tv's geleverd krijg voor de prijs waarvoor ik ze besteld had.
Graag voor de kerst
Dan heeft mijn zoon zijn kerstkado....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 29 oktober 2018 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat jij de bestelde tv's niet hebt kunnen ontvangen.

Mocht de klacht nog niet zijn opgelost dan willen wij jou vragen om jouw klantnummer of e-mailadres en een kleine omschrijving van de klacht te e-mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Wij zullen dan de klacht alsnog in behandeling nemen en op zoek gaan naar een gewenste en passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Latifaaicha