Klacht: Netjes teruggestuurd in de fabrieksverpakking,krijg ik hem terug met de melding dat het artikel niet in de originele verpakking is geretourneerd!!!!

solide op 25 februari 2013 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een dect telefoonset laten komen en deze binnen de zichttermijn geretourneerd. Uiteraard heb ik de doos eerst opengemaakt om de telefoons te bekijken en ik vond ze te licht. De gebruiksaanwijzing ook nog gelezen en de set leek mij niet gebruiksvriendelijk. Heb ze weer netjes ingepakt in de verpakking waarin ik de telefoons heb ontvangen en teruggestuurd binnen de zichttermijn. Wat schetst mijn verbazing. Krijg ik de telefoons afgelopen zaterdag aangeboden met een brief erbij dat de telefoons niet in de originele verpakking is geretourneerd. Alles zit erin zoals ik het heb ontvangen. De doos heb ik natuurlijk wel moeten openmaken om het artikel te voelen en bekijken en de gebruiksaanwijzing te lezen

Gewenste Oplossing:

Ik wil de dect telefoons gewoon retoursturen en van mijn rekening afgeboekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Wehkamp beoordeeld.

Wehkamp

Heeft op 25 februari 2013 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

25-02-2013 Klantenservice van heeft telefonisch contact opgenomen en na overleg retourafspraak gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door