Klacht: Levertijd bank klopt niet.

op 10 november 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Een bank bestellen in de aanbiedingsperiode. In dit geval de BePure rodeo Classic. Fijn zo’n 20% korting. Nu op zoek naar een winkel die hem (liefst zo snel mogelijk) kan leveren. Wij zijn opzoek gegaan naar het bedrijf waar we hem het snelst vandaan zouden kunnen halen. Alle andere winkels hebben eerlijk de levertijden gemeld. Varierend tussen de 5 en 10 weken. Wehkamp zet dit scherp op 3 weken want heeft er nog 8 op voorraad. Om te voorkomen alsnog mis te grijpen bellen we netjes met de klantenservice waar we te horen krijgen dat dit de actuele status is. 3 WEKEN en 8 VOORADIG! We mogen dus echt uitgaan van 3 weken. Natuurlijk kan dit iets uitlopen als we niet overeen kunnen komen met een leermoment maar houd het dan op 4 weken werd ons verteld. Schappelijk en we bestellen de bank en 5 minuten later alsnog de bijbehorende poef. Inmiddels zijn we 3 weken, 6 mailcontacten en 5 telefoongesprekken verder en hebben we nog geen uitsluitsel over wanneer de bank komt. Steeds werd aan het 3 weken moment gerefereerd. De voorraad en de levertijd heeft nog ruim 2,5 weken ongewijzigd bij dit product gestaan. (Screenshots aanwezig.) laatste informatie krijgt u 9 november (lees 3 weken na bestelwagen). Dan krijgt u echt alle informatie van ons meneer (mijn vriend). Vandaag dus wederom een telefoontje gewaagd en ook nu word ons de actuele status voorgelezen van de website. Deze is (afgelopen week) aangepast naar 5 weken. Maar mevrouw krijgen we de bank dan over 2 weken. Is dat wat u zegt. Antwoord: nee daar kan ik niets over zeggen want dan pint u mij daar op vast. Maar waar mogen we nu dan wel vanuit gaan? Niemand van Wehkamp heeft voor ons de informatie.

Ik wil een concrete afspraak over wanneer ik de bank kan verwachten. En uiteraard hoop ik hierbij op een datum die nu toch wel dichterbij komt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Wehkamp

Heeft op 17 november 2018 om 14:11 geantwoord

Goedemiddag,

Op dit is er nog niet meer duidelijk over de datum van de levering van de bank.
Ik snap dat dit erg vervelend is omdat je graag meer duidelijk hierover zou willen.
We zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen en dit aan jou terugkoppelen.

Mijn excuses voor dit ongemak.

Webcareteam Wehkamp

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ChantalClaessens