Mijn Klacht:
Mijn eerste feestjurkje kocht ik bij Wehkamp toen ik 18 was, Ben nu 80 en best een goede klant. Niet alleen kleding maar ook schoenen en huishoudelijke apparaten en noem maar op.
Ik doe van de week een bestelling en kan niet doorklikken. Nou moe.
Dan maar eens bellen want e-mail adres is niet te vinden.
Er wordt mij verteld dat er vanaf 75 meteen betaald moet worden. Ik ben al 5 jaar 75 en heb nog nooit een openstaande rekening gehad.
Voor mij is het gemak dat ik thuis kan passen en soms 2 maten nemen. Artikelen worden ook opgehaald dus gemak dient de mens.
Wat is dit voor flauwekul zeg. Stel dat ik een rekening niet meer betaal dan lopen jullie een bedrag mis. Maar dat bedrag is nu vele malen groter want ik kan gelukkig mijn geld overal kwijt. Kon meteen bij Otto een bestelling op rekening plaatsen. Maar ik ben wel PISNIJDIG. Alsof wij ouderen opeens niet meer kunnen denken en maar een vuilniszak aan moeten trekken. Want ik zie op TV veel klachten van betaalde artikelen die na retourzending niet verrekend worden.
Dag Wehkamp het ga je goed.
Gewenste Oplossing:
als ze dit terugdraaien en ik weer gewoon kan kopen zoals de voorgaande 60 jaar.
