Klacht: (Klachten van) vaste klanten tellen bij Wehkamp blijkbaar niet mee.

op 23 november 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Onderstaande klacht al rechtstreeks ingediend maar nooit een bevestiging of reactie van gehad. Je zou denken dat als iemand voor de derde keer een zelfde! klacht indient, dat er wel iets mee gedaan wordt… Niet dus. Daarom nu een publiekelijke klacht op social media. Misschien dat het via deze weg wel wordt opgepakt.

Geachte klantenservice,

Hierbij wens ik mijn klacht kenbaar te maken. Mijn klacht betreft beloften van service medewerkers die niet nagekomen worden en bestellingen die niet geleverd worden volgens de gemaakte afspraken. Op 4-11-2018 heb ik naar de klantenservice gebeld en gesproken met Nesrin. Ik gaf aan dat ik een bestelling heb geplaatst op 27-10-2018 en had gekozen voor uitgesteld betalen (betaal over 5 maanden) maar dat het toch op de gespreid betalen rekening is gezet. Deze dame bleef echter volhouden dat ik waarschijnlijk zelf gekozen had voor gesrpreid betalen zonder er erg in te hebben. Ik gaf tot 3 keer toe heel duidelijk aan dat dit niet het geval was omdat het al de 2e keer was dat het gebeurde. En dat de laatste keer het toch achteraf gecorrigeerd was door de service-medewerker. Ze zette me in de wacht en gaf aan dat ze het ging navragen, waarna ze aangaf dat het niet gecorrigeerd kon worden. Aangegeven dat ik graag wens dat ze mijn klacht noteert en dat ik daar graag een reactie op wil ontvangen. De dame beloofde dit te doen en hing op.

Toen ik op 14-11-2018 nog steeds niets van een reactie had ontvangen van Wehkamp, werd het mij duidelijk dat Nesrin helemaal geen klacht had genoteerd. Hierop belde ik nogmaals naar de klantenservice op 14-11 en had ik een jongeman aan de lijn aan wie ik het hele verhaal had verteld. Deze jongeman verontschuldigde zich en vertelde dat Nesrin achter hem zat. Hij zou Nesrin wel even aanspreken gaf hij aan en bood me daarnaast een cadeaubon aan vanwege het ongemak. Helaas was ook dit weer een loze belofte van de Wehkamp medewerkers. Want tot op heden heb ik noch een bevestiging van mijn klacht noch een cadeaubon mogen ontvangen. Ik vind het erg vervelend dat jullie service met de dag slechter wordt. Ik snap ook niet hoe het nog klantenservice genoemd wordt terwijl er geen enkele service meer wordt geboden.

Wanneer de beloften nagekomen worden.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 23 november 2018 om 12:49 geantwoord

Goedemiddag Laylita,

Wat vervelend dat jij dit zo hebt ervaren. Het is natuurlijk niet onze bedoeling dat een klant dit meemaakt. We hebben meerdere malen geprobeerd om telefonisch contact met jou op te nemen vandaag om dit op te lossen met elkaar. We gaan vanmiddag nog een poging doen.

Webcareteam Wehkamp

Heeft op 23 november 2018 om 23:27 geantwoord

Vandaag net voor etenstijd gebeld en net gemist. Meteen teruggebeld en aangegeven. De medewerker vroeg het even na en vertelde me daarna dat er een e-mail gestuurd gaat worden. Nog geen mail ontvangen. Dus NOG NIET OPGELOST.

Alle klachten die gemeld zijn door laylita