Klacht: (Klachten van) vaste klanten tellen bij Wehkamp blijkbaar niet mee.

op 26 november 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Onderstaande klacht al rechtstreeks ingediend maar nooit een bevestiging of reactie van gehad. Je zou denken dat als iemand voor de derde keer een zelfde! klacht indient, dat er wel iets mee gedaan wordt… Niet dus. Daarom nu een publiekelijke klacht op social media. Misschien dat het via deze weg wel wordt opgepakt.

Geachte klantenservice,

Hierbij wens ik mijn klacht kenbaar te maken. Mijn klacht betreft beloften van service medewerkers die niet nagekomen worden en bestellingen die niet geleverd worden volgens de gemaakte afspraken. Op 4-11-2018 heb ik naar de klantenservice gebeld en gesproken met Nesrin. Ik gaf aan dat ik een bestelling heb geplaatst op 27-10-2018 en had gekozen voor uitgesteld betalen (betaal over 5 maanden) maar dat het toch op de gespreid betalen rekening is gezet. Deze dame bleef echter volhouden dat ik waarschijnlijk zelf gekozen had voor gesrpreid betalen zonder er erg in te hebben. Ik gaf tot 3 keer toe heel duidelijk aan dat dit niet het geval was omdat het al de 2e keer was dat het gebeurde. En dat de laatste keer het toch achteraf gecorrigeerd was door de service-medewerker. Ze zette me in de wacht en gaf aan dat ze het ging navragen, waarna ze aangaf dat het niet gecorrigeerd kon worden. Aangegeven dat ik graag wens dat ze mijn klacht noteert en dat ik daar graag een reactie op wil ontvangen. De dame beloofde dit te doen en hing op.

Toen ik op 14-11-2018 nog steeds niets van een reactie had ontvangen van Wehkamp, werd het mij duidelijk dat Nesrin helemaal geen klacht had genoteerd. Hierop belde ik nogmaals naar de klantenservice op 14-11 en had ik een jongeman aan de lijn aan wie ik het hele verhaal had verteld. Deze jongeman verontschuldigde zich en vertelde dat Nesrin achter hem zat. Hij zou Nesrin wel even aanspreken gaf hij aan en bood me daarnaast een cadeaubon aan vanwege het ongemak. Helaas was ook dit weer een loze belofte van de Wehkamp medewerkers. Want tot op heden heb ik noch een bevestiging van mijn klacht noch een cadeaubon mogen ontvangen. Ik vind het erg vervelend dat jullie service met de dag slechter wordt. Ik snap ook niet hoe het nog klantenservice genoemd wordt terwijl er geen enkele service meer wordt geboden.

Update: Gisteren net voor etenstijd gebeld en net gemist. Meteen teruggebeld en aangegeven. De medewerker vroeg het even na en vertelde me daarna dat er gisteren een e-mail gestuurd gaat worden. Nog steeds geen mail ontvangen. Dus NOG NIET OPGELOST.

Wanneer de klacht wordt opgepakt en de beloften nagekomen worden.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 26 november 2018 om 10:26 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat de klacht nog niet is opgelost. Wij hebben jouw gegevens erbij gepakt in het systeem en daarin zien wij dat er op 23 november om 18.05 uur een e-mailbericht is verzonden naar het bij ons bekende e-mailadres. Tot op heden hebben wij hier nog geen reactie op mogen ontvangen.

Vriendelijk willen wij jou vragen om te reageren op onze e-mail.
Mocht je de e-mail niet hebben ontvangen, willen wij je vragen om jouw gegevens op te sturen naar het e-mailadres socialmedia@wehkamp.nl.

webcareteam Wehkamp.

Bericht van Wehkamp

2 weken geleden - Beste, Wat vervelend dat je geen e-mail heeft ontvangen, graag wil ik je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam Wehkamp

Bericht van Wehkamp

1 week geleden - Goedemiddag, Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Zoals eerder aangegeven in ons bericht, willen wij dit graag voor jou oplossen, alleen kunnen wij dit pas doen wanneer wij jouw gegevens hebben ontvangen. Graag zien wij dan ook jouw e-mail tegemoet. Met vriendelijke groet, webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht laylita

1 week geleden - Ik heb gemaild en gebeld maar krijg te horen dat er niets gedaan kan worden. Terwijl hier op de website staat dat er een oplossing is geboden per mail. Dikke onzin dit doen jullie alleen om mooi weer zonneschijn naar de buitenwereld toe te spelen. Schandalig! Hier heb je me klantnr. Zodat de buitenwereld ook kan zien dat jullie de boel voor de gek houden. 70957426

Bericht van Wehkamp

1 week geleden - Goedemorgen Laylita, Je verzoek om de uitgestelde betaling kan niet gehonoreerd worden. Dit gebeurd alleen tijdens een vooraf gemelde actieperiode. Deze actie was ten tijde van het bestellen niet van toepassing. We hebben je enkele malen geprobeerd te mailen op het bij ons bekende mailadres hierover. Wij krijgen alleen een melding dat de mails niet bezorgd kunnen worden. Ik wil je vragen het mailadres in je account te controleren op eventuele spelfouten of om berichten van Wehkamp door te laten als je gebruik maakt van een spamfilter. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Bericht van Wehkamp

1 week geleden - Goedemorgen, We vinden het ontzettend vervelend hoe dit gelopen is en dat je dit op deze manier ervaren hebt. Dit is zeker niet onze bedoeling geweest. Mocht je er nog vragen over hebben dan kan je het beste mailen met socialmedia@wehkamp.nl. Met vriendelijke groet, webcareteam Wehkamp

Heeft op 30 november 2018 om 11:49 geantwoord

Wat voor vragen? Het verzoek om deze klacht op te lossen is al zonder overdrijven 11 keer neergelegd bij jullie. Ik ga toch niet doelloos blijven mailen om maar steeds aan het lijntje gehouden te worden. Zzodat het voor de buitenwereld lijkt alsof jullie oplossingen bieden wat niet zo is. En om elke keer weer te horen dat het niet opgelost kan worden terwijl er hier geschreven wordt dat mij een oplossing is geboden. Geen compensatie geen excuus niks. Want ja alles ligt volgens Wehkamp aan de klant die zelf de fouten maakt. Het is nu fijn dat de buitenwereld ook kan zien dat jullie klanten voor de gek houden. En dat je beter bij andere webshops kunt bestellen die wel eerlijk zijn. Mooie publiciteit.

Alle klachten die gemeld zijn door laylita