Klacht: Ik sta zeer verbaasd over klantenservice

op 01 juli 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik sta werkelijk paf. Ik heb 2 weken geleden wat besteld, ging niet via de website. Dit lag aan wehkamp werd er gezegd toen ik maar ging bellen. Ik kon telefonisch bestelking plaatsen
bijzonder omslachtig, ik moest de bestelnummers opzoeken, maar goed ik heb de producten.

Een product bevalt dusdanig dat ik er een 2e van wil. Wat schetst mijn verbazing, nog steeds gezeur met bestelprocedure. Nu wordt het vervelend. Ik bellen.

3x poging meer dan 15 minuten (!!!) in de wacht. In de middag nogmaala geprobeerd.

Wordt er eerst gekeken of het aan mijn financiën ligt (!!?????)
Vervolgens nadat ik heb gezegd dat ik en over mobiel en over computer, over chrome en IE heb geprobeerd zonder succes, dat ik een andere browser moet proberen!!?????

Het ligt aan jullie!!
Niet aan mijn geld, niet aan mijn communicatiemateriaal!

Ik heb de order gecancelled, laat maar zitten

Wehkamp, bedankt voor de flutservice. Ik ben dit niet gewend en sta zeer zeer verbaasd hierover. Ik ben al tientallen jaren een zeer vaste en goed betalende klant, maar dit houdt erg snel op voor mij. Genoeg alternatieve webshops!

Normaal werkende website svp
En niet de schuld bij de klant proberen te leggen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 01 juli 2019 om 11:59 geantwoord

Goedemorgen,

Vervelend om te lezen over dit voorval. In sommige gevallen wordt een bestelling eerst gecontroleerd door onze betreffende afdeling voordat wij deze versturen. Mocht ik je toch nog ergens mee kunnen helpen, ontvang ik graag je klantnummer en een korte omschrijving van de klacht per mail. Deze gegevens mag je sturen naar: socialmedia@wehkamp.nl

Webcareteam Wehkamp

Bericht van Wehkamp

1 week geleden - Goedemorgen,Jouw e-mail hebben wij mogen ontvangen en deze zojuist beantwoord. Graag willen we jou vragen om via die weg te reageren.Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Heeft op 12 juli 2019 om 15:02 geantwoord

er wordt gewoon geen antwoord gegeven.

Bericht van Wehkamp

3 dagen geleden - Goedemiddag,Ik zou je graag nogmaals willen vragen om contact met ons op te nemen via: socialmedia@wehkamp.nl. Via deze weg zijn wij beter in staat jouw klacht in behandeling te nemen.Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door maaike580