Klacht: ik kan niet kiezen voor de optie gespreid betalen maar wil dit wel

dennistuenter21 op 27 februari 2013 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben er dus spuugzat van om van het kastje naar de wall te worden gestuurt, want ik wil kiezen voor de betaal optie met de balansrekening maar dit lukt niet, nou heb ik al meerdere malen mail en telefonish contact gehad denk dat ik wel voor 40 euro heb verbeld naar hun, en ze beloven mij het op te lossen maar doen het vervolgens niet, later moest ik naar wehkamp finance heen bellen en daar krijg ik te horen meneer u kan vanaf morgen of overmorgen gebruik maken van de balansrekening nou hij doet het nog steeds niet. Dus ik weer naar wehkamp mailen en dan krijg ik een mail terug dat ik eerst wat dingen moet bestellen dat me account niet geactiveerd was ik heb dus vervolgens een bestelling gedaan en raad is ik kan nog steeds helemaal niks.
Ben er echt FLAUW van!!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Dat ik een balansrekening kan openen en dan eindelijk de spulletjes bestellen die ik op hun site heb gezien met de balansrekening
Dus kortom ik wil gespreid betalen!! Inverband met een grotere uitgave.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Wehkamp beoordeeld.

Wehkamp

Heeft op 27 februari 2013 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

wehkamp.nl heeft telefonisch contact opgenomen en uitleg gegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door