Klacht: Een papegaai als telefoniste???

op 30 oktober 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw,

Tis nu maandag 29 okt 2018, tussen 14.0014.10uur ging ik bellen naar wehkamp om te zeggen dat de volledige openstaande saldo betaald is, telefoniste met een adittude en vervolgens mij na ging praten en de telefoon op de haak gooit!!!!! Lekker bijdehand nu nemen jullie gesprekken op voor jullie “ doeleinden “ dus luister maar na, gelukkig is mevrouw de papegaai ver uit m’n buurt want stond ze voor me had ze a la minuut een stomp op d’r kanis gehad!!!!

Geen vriendelijk groet, Monique klantnummer 69318432

Gewenste Oplossing:

Als wehkamp zich aan de zelfgemaakte afspraken houd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 30 oktober 2018 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je te woord bent gestaan op een manier die niet past bij onze klantenservice.
Inmiddels hebben wij hierover telefonisch contact gehad en de kwestie uitgesproken. Wij zullen de klacht over de medewerker verder intern afhandelen.

Hartelijk dank voor het doorgeven van deze klacht!

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door monique weehuizen