Mijn Klacht:
Mijn dochter (klantnr xxxxxxx) heeft een laptop gekocht. Na 8 maanden ging het beeldscherm niet meer aan….Er was verder niets te zien (geen scheuren en barsten zoals Wehkamp aangaf). Zij had even gebeld met Wehkamp en zij belden ons huisnummer en ik nam op (dochter was op haar werk).
De medewerkster dacht dat ze het wel ‘even’ met mij kon regelen en ze begon meteen dat ‘ik toch wel zou begrijpen dat’ terwijl ik geen rapportje van die schade gezien had….Ik wist dus niet wat ik zou moeten begrijpen en heb aangegeven dat ik het bijzonder vervelend vond dat het nu het woord van mijn dochter tegen zo’n groot bedrijf was en klaar……
Het vervelende is, dat de laptop dus op de kamer heeft gestaan, het de ene dag nog deed en de volgende dag ging het beeldscherm niet meer aan…..drukschade? Geen idee en we zagen ook geen barsten terwijl de mevrouw van de klantenservice zei dat we het zelf hadden kunnen weten wat er mis was omdat er barsten in het scherm zaten…Maar die zaten er juist niet in…..
Ik heb gezegd dat we dus het rapportje zeker willen inzien, maar we krijgen dit (en de laptop) pas terug als we 65 euro betalen. En toen ik zei dat ik het natuurlijk door de telefoon nergens mee eens ging zijn, werd botweg gezegd :”Dan is dit gesprek klaar”….Nou prima fijne dag nog….:-(
Mijn dochter gaat nu beraden wat ze gaan doen, maar onze klandizie hebben we inmiddels opgezegd…
Ze zijn overigens dus ook slecht te bereiken (terugmailen gebeurde dus al helemaal niet, ons verzoek om het rapportje te mogen inzien is genegeerd).
Dit is gewoon even een waarschuwing, krab je eerst nog een paar keer achter je oor voordat je bij hen iets van elektronica bestelt.
Gewenste Oplossing:
Er is geen oplossing het is een welles nietes spelletje en we staan machteloos, ik wilde enkel wat mensen behoeden voor dezelfde fout door daar iets te bestellen.