Klacht: bezorging

op 25 juni 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 246 zou er een pakketje door DHL bezorgd worden.
Ik krijg een melding dat ik niet thuis zou zijn.
Ik was gewoon thuis op het door DHL aangegegeven bezorgmoment.
Ik kan met geen mogelijkheid een nieuw bezorgmoment afspreken met DHL.
Ik word aan alle kanten afgescheept.
Ik woon in Zwolle en moet het pakketje ophalen in Hattem!!!!
De manier hoe ik te woord wordt gestaan lijkt helemaal nergens naar.
Ik ben een vermogen aan telefoonkosten kwijt en het eind van het liedje is dat ik naar Hattem kan gaan plm 8 km om het pakketje te halen.
Dit is de omgekeerde wereld hoe er met klanten wordt omgegaan.
Voor mij is het einde DHL.

Gewenste Oplossing:

Bezorg het pakket 256 tussen 18.00 en 21.00 uur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 25 juni 2019 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Heel vervelend om over dit voorval te lezen. Wij kijken graag met je mee voor een passende oplossing. Graag ontvangen wij je klantgegevens en een korte omschrijving van de klacht op het e-mailadres socialmedia@wehkamp.nl. Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door b.roetertsteenbruggen@kpnmail.nl