Mijn Klacht:
Afgelopen woensdag avond heb ik een wasmachine besteld via Wehkamp (overigens staat er op de website voor 23.00 besteld, morgen in huis. Dit was bij mij niet het geval, ondanks dat de wasmachine op voorraad was). Vrijdag middag zou de wasmachine worden bezorgd. Het was fijn dat ik de bezorger kon volgen via de link die was meegestuurd. Op het moment dat de bezorger kwam, heeft hij de wasmachine naar boven gebracht, ik woon namelijk op 24-2, maar omdat de wasmachine aansluiting op de derde etage zit, moest de wasmachine nog 1 trap omhoog (Dit gedeelte hoort gewoon bij het huis). Ik moest van de bezorger kiezen of hij de wasmachine naar de derde etage zou tillen, maar dan zou ik de wasmachine wel zelf moeten installeren, of de bezorger zou de wasmachine op de tweede etage laten staan. Hieruit leid ik af dat normaal gesproken wasmachines worden geïnstalleerd, maar alleen omdat ik niet van te voren had aangegeven dat het op drie hoog was, werd de installatie niet gedaan. Mij werd dit verteld dat als ik had aangegeven dat de wasmachine op drie hoog moest komen te staan, dat het wel had gekund. Dit vind ik raar aangezien er op de website staat dat wasmachines tot en met de derde verdieping worden neergezet er wordt niets gevraagd over informatie dat je hierover moet afgeven. (Als ik ook drie hoog had opgegeven, konden ze zoeken naar een bel die er niet is, dus mijns inziens totaal niet relevant). Ik ben hier absoluut niet tevreden over.
Gewenste Oplossing:
Ik stel voor, aangezien de bezorging totaal niet aan de verwachtingen voldeed, dat ik op zijn minst de bezorgkosten terug krijg.