Klacht: Bezorging

Mariekev8x op 05 juni 2015 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen woensdag avond heb ik een wasmachine besteld via Wehkamp (overigens staat er op de website voor 23.00 besteld, morgen in huis. Dit was bij mij niet het geval, ondanks dat de wasmachine op voorraad was). Vrijdag middag zou de wasmachine worden bezorgd. Het was fijn dat ik de bezorger kon volgen via de link die was meegestuurd. Op het moment dat de bezorger kwam, heeft hij de wasmachine naar boven gebracht, ik woon namelijk op 24-2, maar omdat de wasmachine aansluiting op de derde etage zit, moest de wasmachine nog 1 trap omhoog (Dit gedeelte hoort gewoon bij het huis). Ik moest van de bezorger kiezen of hij de wasmachine naar de derde etage zou tillen, maar dan zou ik de wasmachine wel zelf moeten installeren, of de bezorger zou de wasmachine op de tweede etage laten staan. Hieruit leid ik af dat normaal gesproken wasmachines worden geïnstalleerd, maar alleen omdat ik niet van te voren had aangegeven dat het op drie hoog was, werd de installatie niet gedaan. Mij werd dit verteld dat als ik had aangegeven dat de wasmachine op drie hoog moest komen te staan, dat het wel had gekund. Dit vind ik raar aangezien er op de website staat dat wasmachines tot en met de derde verdieping worden neergezet er wordt niets gevraagd over informatie dat je hierover moet afgeven. (Als ik ook drie hoog had opgegeven, konden ze zoeken naar een bel die er niet is, dus mijns inziens totaal niet relevant). Ik ben hier absoluut niet tevreden over.

Gewenste Oplossing:

Ik stel voor, aangezien de bezorging totaal niet aan de verwachtingen voldeed, dat ik op zijn minst de bezorgkosten terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

9 jaren geleden - Beste Marieke, Vervelend dat de bezorgers de wasmachine niet wouden installeren als ze deze naar de derde verdieping moesten brengen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en zullen dit als klacht wegleggen bij de vervoerder. Ik heb de verzendkosten gecorrigeerd op de factuur en voor het ongemak een cadeaubon gestuurd t.w.v. 25 euro. De cadeaubon ontvangt u per mail en deze is 2 jaar geldig en alleen te gebruiken op uw eigen klantnummer. Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd en wens u veel plezier met uw nieuwe wasmachine. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 11 juni 2015 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is doorgegeven aan de vervoerder en er is een compensatie gegeven.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl

Alle klachten die gemeld zijn door