Klacht: wehkamp weigert haar administratie correct bij te houden

op 27 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wehkamp weigert haar administratie bij te houden. Kennelijk sta ik genoteerd als een wanbetaler (onterecht, alle rekeningen zijn betaald, en er zijn geen openstaande bedragen). Dit bedrijf is, sinds haar groei, beduidend slechter geworden in haar service en kwaliteit. Van beiden is geen sprake meer inmiddels. Van correcte, klantvriendelijke bejegening hebben de medewerkers nog nooit gehoord. Op antwoord van medewerkers kan je eindeloos wachten.

Gewenste Oplossing:

Aangezien Wehkamp zeer vasthoudend blijkt in deze bejegening, dit is immers geheel onterecht al de zoveelste keer, is een behoorlijke tegemoetkoming op zijn plaats. Verder zou ik het prettig vinden als dit niet meer voor zou komen.

Wehkamp heeft de klacht op opgelost gezet, maar dat is deze allerminst. Ik heb inmiddels doorgegeven dat men mijn account mag sluiten en mij van de mailinglijst moet halen. Kennelijk wil Wehkamp geen tevreden klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 27 januari 2014 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

27-01-2014 Er is op dit moment geen sprake meer van een openstaande rekening.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam
wehkamp.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Gbeens