Klacht: Wegvallend internet

op 02 juli 2019 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds juli 2017 een abonnement bij T-Mobile.
Ik had in maart 2018 een probleem met wegvallend internet,
dit was verholpen per begin mei 2018.

In november 2019 begon het internet weer weg te vallen.
Soms elke minuut, soms voor minutenlang niet terug. Enkele keer
half uur. Er was geen werken mee mogelijk. Andere keer lijkt het te werken maar dat blijft niet.
Er werd me gezegd een hoger tarief aan te schaffen zodat er
meer data doorheen gevoerd zou worden – meer data waarvan maar
fractie bij mij zou aankomen en als het nu al niet werkt, zie ik niet het
nut om meer te kopen –
Dit is tot op heden niet opgelost.
Er zijn meermalen monteurs geweest, waarvan alleen de laatste
daadwerkelijk iets heeft gewijzigd en zei dat hiermee uitgesloten was
dat het van mij afkomstig was.
Het hielp niet.
Iedere keer werd gezegd dat het naar KPN over zou gaan,
blijkbaar is dat geen enkele keer gebeurd.
Laatste keer, afgelopen juni is dan eindelijk mijn modem veranderd
omdat KPN anders niets zou doen…Dit is dus ruim een half jaar na mijn
eerste melding. Nu ben ik wèèr niet gebeld ondanks toezeggingen dat
het nu echt doorgeschakeld zou worden en internet valt nog steeds weg.

Ik kan natuurlijk overstappen maat als het in de hoofdleiding ligt,
is er geen enkele garantie dat dit het probleem verhelpt.

Dus of dit een poging is om mijn abonnement op te krikken,
op dit moment loop ik liever weg. Ik heb in ieder geval altijd betaald
en nauwelijks de internet gekregen waar ik voor betaalde.
Ik vind niet dat zij zich aan ons contract houden.

Hiervoor had ik jaren (2009-2017) een abonnement en nooit problemen.

Gewenste Oplossing:

Mijn internet werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SvR2019