Klacht: Wegrijden

op 25 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik liep naar mijn bushalte toe (Bordineweg, Leeuwarden). Het was 13:12 en de bus zou komen om 13:17. Op het moment dat ik er bijna was, kwam de bus er al aan. Ik heb een sprintje getrokken en hield mijn hand omhoog zodat de buschauffeur zou zien dat ik ook mee wou. De bus ging daarop direct naar de bushalte toe en stopte daar voor mij. Vervolgens, toen ik enkele meters van de ingang van de bus was, reed de bus weer weg, recht voor mijn neus. Ik vind dit ronduit belachelijk, gezien hij dus wel voor mij stopte, maar vervolgens wel weg reed. Ik ben er van overtuigd dat dit expres gedaan is.

Ik zou graag willen dat de buschauffeur te weten komt dat ik hier niet van gediend ben en dat men in vervolgd dit niet weer doet.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 maanden geleden - Beste Eline, Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Graag zou ik nog van je horen om welk lijnnummer het hier gaat en wanneer dit is voorgevallen. In dat geval kunnen we namelijk hoor en wederhoor toepassen met de chauffeur. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 07:39 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt helaas vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door elineboer98