Klacht: Weggegooid geld zonder onze schuld.

op 02 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Wij hebben gereserveerd als kado voor mijn schoonmoeder op dezelfde dag van haar verjaardag bij SeaYou in Velsen. Echter, werd zij ziek en kon ze niet heen. Wij hebben direct na de reservering contact gezocht met SeaYou en die vertelden ons dat we gerust een ander keertje konden komen. Helaas kon je niet meer reserveren via de site omdat het minder dan 24 uur was dat wij de afspraak annuleerde. Vol goede moed belde we laatst, voor de verloopdatum, of het mogelijk was om een plekje te boeken want dit ging immers niet meer via de site. Toen was het ineens WEL een groot probleem en beweerde de eigenaar zijn geld niet meer te kunnen krijgen als het zo ging. Als we dit van tevoren wisten en er niet gelogen werd dat het prima was dat wij een andere datum gingen, hadden we zelf gegaan die dag..

Als ik het bedrag terug krijg, desnoods in 'groupon credits'

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 05 september 2016 om 10:00 geantwoord

Beste mevrouw Wijdenes,

Vervelend om te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw Groupon.

We hebben het voor u nagekeken en op het opgegeven emailadres kunnen wij geen gegevens terug vinden.

Graag ontvangen wij de controlecode en grouponcode om uw vraag in behandeling te nemen.

Indien uw groupon is verzilverd, betekent dit dat de groupon gebruikt is.

Indien dit niet het geval is hebben wij een bevestiging per e-mail nodig, waarin de partner bevestigd dat deze groupon niet gebruikt is.

Mocht uw voucher verlopen dan kunnen wij een terugbetaling uitvoeren in Groupon Credits.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door angelxx