Klacht: Weer niks ontvangen deze week

op 19 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

En weer meldt ik u dat er gewoon geen folders worden gebracht vorige week op dinsdag avond en nu weer niks
Ik baal ervan. Doe er wat aan svp
Wel straks met oud en nieuw om een fooi vragen nou mooi niet

Ik ben tevreden als ik ze op zaterdag in de brievenbus heb
Dan kan ik ze doornemen en grijp ik niet naast de aanbieding

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 14:38 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl