Klacht: Weer mijn pistool greep handvat kapot van mijn miele stofzuiger

0705mascha op 21 december 2021 over Miele in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Ik heb nu mijn derde of vierde stofzuiger van Miele. Maar wat ik heel erg vind tegenvallen van zo.n best dure stofzuiger is dat mijn pistool handgreep met aan de onderkant dat ijzerdraad erin weer kapot is. Weer met plakband dat ijzer proberen vast te plakken. Niet te doen…….want dan past hij weer niet op mijn stang. Mijn vraag is waarom.zit dat ijzer draad erin ? Want ik heb gisteren naar onderdelen expert gebeld met mijn klacht en die gaf mij 2 mogelijkheden. Of de originele bestellen of de nepperd ( zit geen ijzerdraad in ) . De meneer aan de telefoon rade mij aan om de nepperd te kopen. Die is vandaag binnen gekomen. Super blij mee …….maar mijn vraag is nu . Waarom zit dat ijzerdraad in dat pistool stuk ? Ik zal vast niet de enige zijn met deze klacht. Dit is echt mijn derde stofzuiger met deze klacht.

Ik zou het op.prijs stellen dat ik een vergoeding krijg. Ik heb nu gelukkig een goedkope kunnen vinden,maar de andere keren een nieuwe stofzuiger gekocht. Omdat ik het zo armoedig vind om mijn stofzuigerslang met plakband aan elkaar te houden. Was ook geen stofzuigen hoor.......

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miele

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miele nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 0705mascha