Klacht: weer geld overgemaakt niets gekregen

op 30 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 31 oktober 2018 om 15:18 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Door een tikfout van klacht.nl zijn enkele klachten onder een verkeerde naam (Ayden) terecht gekomen. Hierdoor kan het zijn dat deze klacht vertraagd is opgelost. Excuses voor het ongemak.

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door dunupper