Klacht: weer geen telegraaf

nifeta op 17 juni 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 19 juni 2014
Reactie van het bedrijf:

Telefonisch contact met de heer en mevrouw opgenomen. Mevrouw geeft aan dat de bezorging nu naar wenst verloopt en wenst het abonnement te behouden. Wij hebben het abonnement met enkele dagen verlengd in verband met de niet bezorgde kranten.

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 17 juni 2014

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

vanaf pinsteren wou ik een abbonnement voor 6 weken nemen voor
20 euro de eerste 2 dagen geen krant toen 2 dagen wel a opmaandag
16 juni geen krant op dinsdag het brabants dagblad het abbonnement s
geld is nog niet afgeschreven en omdat de krant toch niet of maar
af en toe wordt bezorgd wil ik van die overeenkomst af

(mijn bedoeling was om alle telesport kranten van het wk te bewaren
voor later helaas niet meer verkrijgbaar)

Gewenste Oplossing:

niet meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 juni 2014 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact met de heer en mevrouw opgenomen. Mevrouw geeft aan dat de bezorging nu naar wenst verloopt en wenst het abonnement te behouden. Wij hebben het abonnement met enkele dagen verlengd in verband met de niet bezorgde kranten.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM