Klacht: weer geen staatslot gekregen

op 08 augustus 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

bij mij wordt wel 15 euro afgeschreven maar het gebeurt regelmatig
dat ik geen staatslot krijgt, ik speel ongeveer 40 jaar mee,en het laatste anderhalf jaar is het een puinhoop, ik voel me opgelicht.

eerst kreeg ik een week van te voren het lot thuis gestuurd
en dat wil ik nu weer

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw van Valburg, Naar aanleiding van uw klacht wil ik u graag de volgende toelichting geven. Ik vind het vervelend om te vernemen dat u uw lotnummer niet ontvangt. Sinds september 2015 versturen wij de lotnummers per e-mail i.p.v. per post. Dit hebben wij aangegeven bij het lotnummer van de maand juli in 2015. Hierbij hebben we aangegeven dat wij de lotnummers voortaan zullen sturen naar het bij ons bekende e-mailadres: joopvanvalburg@kpnmail.nl. Ook kon er aangegeven worden dat u de lotnummers toch liever per post blijft ontvangen. Wellicht heeft u dit over het hoofd gezien. Ik zie dat u hier een ander e-mailadres heeft ingevuld. Om u van dienst te zijn heb ik deze nu gewijzigd naar agnitha.vanvalburg@gmail.com . U speelt in de trekking van 10 augustus mee met lotnummer FO 05279. Ik wens u veel geluk! Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Klantenservice Staatsloterij Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis) Postadres: De Nederlandse Staatsloterij Postbus 818 2700 AV ZOETERMEER

Alle klachten die gemeld zijn door 18202105