Klacht: weer geen krant en klantenservice onbereikbaar

op 17 oktober 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 2 weken lang de krant voor de voordeur te hebben gevonden en nu 15/10 en 17/10 helemaal geen krant hebben ontvangen en na herhaaldelijk keuzemenu’s te hebben aangehoord, is er nog steeds geen oplossing aan geboden.
Vindt het erg vervelend dat de klachten niet meer persoonlijk worden behandeld.
Als de Volkskrant denkt hiermee te kunnen bezuinigen, zitten ze wat mij betreft op het verkeerde spoor en verliezen ze er alleen klanten door;
Mij bijvoorbeeld

Gewenste Oplossing:

Als de krant weer gewoon 's ochtend in de gang ligt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door loutje