Klacht: Weer geen krant

op 18 september 2018 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Vandaag 18 sept.weer geen kranten De Telegraaf en de Limburger.
Bij de Telegraaf de klacht doorgegeven.
Bij deLimburger lukt het niet om de klacht per site door te geven,na het invullen van tel.nr. springt de naam van straat en plaats opeens weg en kun je niets verzenden!!
Groeten
H.Jetten

Probleem van bezorging oplossen,nu is het een lotterij:komen de kranten wel of komen ze niet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van De Limburger

2 maanden geleden - Geachte heer Jetten, Bedankt voor uw bericht. We betreuren het ten eerste dat u vandaag wederom geen krant bezorgd heeft gekregen. We gaan dit met een extra vermelding nog een keer doorgeven. Onze excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, Myriam Houwers Medewerker Backoffice - Klantenservice De Limburger Onze excuses voor het ongemak Hopend U voldoende te hebben geinformeerd

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 18 september 2018 om 15:47 geantwoord

Geachte heer Jetten,
Bedankt voor uw bericht.
Onze excuses voor het ongemak!

Vriendelijke groet,
Myriam Houwers
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger - - - - - - - -

Heeft op 19 september 2018 om 07:52 geantwoord

De bedoeling is goed,maar op 18 sept. weer geen krant.De bezorger komt heel wisselvallig,dan weer wel en dan weer slaat hij over.

Alle klachten die gemeld zijn door Hub Jetten