Klacht: weer geen krant

op 10 augustus 2016 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 22 augustus 2016 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor uw e-mail,

Vervelend dat u de krant vandaag niet heeft ontvangen. Wij gaan uw klachten doorgeven aan de bezorgdienst om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt.
Helaas kunnen wij uw krant niet meer nabezorgen. Onze landelijke bezorg-organisatie biedt deze dienst niet meer aan. (dit geldt voor alle nationale en regionale kranten ). De abonnementsprijs van deze krant gaan we verrekenen met de volgende factuur.U kunt de krant van vandaag ook online lezen. Dit is gratis voor onze abonnees.U heeft voor het inloggen uw abonneenummer nodig: 9002889
Registreren of inloggen kan op www.limburger.nl/digitaal.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,
Yvonne Berden
Klantenservice De Limburger I Limburgs Dagblad

Bericht van De Limburger

1 jaar geleden - behandeld en doorgezet.

Alle klachten die gemeld zijn door Geert den eerste