Klacht: weer geen folders ontvangen

op 19 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een aantal maanden krijg ik nog maar een enkele keer de folders in de brievenbus. Dit hoort niet!!
Is het zo dat de bezorger de folders niet bezorgt en evengoed zn geld ontvangt?
Ik baal hier echt van. Ik hoor gewoon de folders elke week te ontvangen.
Ik heb deze klacht al vaker gemeld, maar krijg nooit een reactie. Vreemd.

Gewenste Oplossing:

Ik kan niet tevreden zijn als mijn klacht niet serieus genomen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 september 2018 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw postcode, huisnummer en telefoonnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken. U kunt uw gegevens het beste naar ons sturen door te mailen naar klantenservice@spotta.nl

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Antje54