Klacht: weer geen folders

op 22 augustus 2018 over Spotta in de categorie Reclame

2 weken geleden geen folders,doorgegeven aan spotta.Verleden week wel folders.Deze week weer niet.Gaat vaker fout…..

als we iedere week uiterlijk Dinsdag de folders in de bus krijgen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 augustus 2018 om 14:11 geantwoord

Geachte heer mevrouw

Groet Lineke

Reactie van de melder van de klacht Rohe

11 maanden geleden - deze week weer geen folders ontvangen

Heeft op 05 september 2018 om 23:07 geantwoord

geen tegenbericht hoe en waarom...En deze week ook weer geen folders.Slechte zaak.adverteerders betalen er voor.....

Bericht van Spotta

11 maanden geleden - Geachte heer mevrouwWij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op.Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Rohe