Klacht: WEER geen folders!!!

op 06 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte wij op de begaande grond hebben weer geen folders gekregen. Dit gebeurd herhaaldelijk! Onze brievenbussen zitten in de deur en niet bij de centrale ingang voor de etages. A.U.B oplossen.

Gewenste Oplossing:

Als het eindelijk opgelost is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht car.kok

2 maanden geleden - Afgelopen week weer geen folders!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 september 2016 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Kok,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van week (39) zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet klantenservice Spotta.

Heeft op 20 september 2016 om 22:26 geantwoord

Ik hoop dat U wel aan de bezorger heb verteld dat onze brievenbussen in de deur zitten en niet bij de central ingang. Het is te hopen dat deze langer blijft. Jullie worden betaald om de folders te bezorgen en winkeliers gaan er vanuit dat het op tijd gebeurt.Groetjes mevrouw Kok

Bericht van Spotta

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Kok, Bedankt voor het advies. Groet klantenservice spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door car.kok