Klacht: Weer aansturingproblemen, slechte service

op 23 juni 2021 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel, Fietsmerken

Hebben 2 fietsen (Vicenza Black MDS) gekocht. Fiets van mijn vrouw heeft problemen met aansturing van eco, normal en high stand. Wordt na verloop van tijd geen power meer gegeven. Is hiervoor al in behandeling geweest, krijg je raparatiebon met van alles en nogwat, bijbetalen en uiteindelijk geen resultaat. Bel vandaag daarover, kan fiets pas 8 juli worden opgehaald en is er geen leenfiets beschikbaar. Reparatie zal wel weer week of 6 gaan duren. Heb toch geen fiets gekocht om in beste tijd van het jaar niet te kunnen gebruiken.

Vertrouwen in Stella is na diverse voorvallen gezonken tot nulpunt.
Liefst terugbetaling of nieuwe fiets

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in behandeling genomen

Bericht van Stella Fietsen

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Jaspers, Wat vervelend om te lezen dat u ongemakken ervaart aan de fiets. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb direct een melding aangemaakt voor de desbetreffende afdeling en uw klacht hieraan toegevoegd. Deze afdeling streeft ernaar om binnen 1-2 werkdagen contact met u op te nemen om dit te bespreken en om samen met u tot een gepaste oplossing te komen. Mocht u in de tussentijd vragen en/of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons te bellen op 0341-252266. We staan u graag te woord! Met vriendelijke groet, Melissa - Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen

Heeft op 24 juni 2021 om 17:09 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Jaspers,

Zojuist heb ik van mijn collega van de klachtenafdeling, de bevestiging gekregen dat wij een leenfiets hebben geregeld, welke gelijk meegebracht zal worden, wanneer de fiets opgehaald wordt ter reparatie.

Tevens doen wij ons uiterste best om uw fiets eerder op te halen dan 8-7. Zodra wij uw fiets in de werkplaats hebben ontvangen, zal deze met hoge prioriteit in behandeling worden genomen, zodat u spoedig weer gebruik kunt gaan maken van uw eigen fiets.

Wij sluiten deze melding nu af en gaan ervan uit dat alles duidelijk is. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, laat het ons dan gerust weten. U mag ons altijd mailen op het algemene e-mailadres [email protected] of bellen op 0341-252266.

We zijn er om u te helpen!

Melissa – Webcare

Heeft op 24 juni 2021 om 19:43 geantwoord

Bedankt voor het antwoord. Eerst zien dan geloven. Vorige keer werd er ook gezegd dat de fiets gerepareerd was maar na aflevering kwamen dezelfde klachten weer naar voren. De fiets, geeft na enige tijd fietsen of plots een W013 melding en/of geeft geen ondersteuning meer in welke stand op het display dan ook. Er is geen vertrouwen meer in de technische staat van de fiets. Daarbij is momenteel ook nog, door het lange wachten het woon-werk verkeer afhankelijk van auto/ openbaar vervoer. Hetgeen ook nog extra kosten veroorzaakt. Hebben fiets gekocht om er gebruik van te maken niet om hem telkens weer voor reparatie in te leveren. Ben erg benieuwd binnen welke termijn dit nu wordt opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjgmjaspers