Klacht: weekend aansluiting is bagger

op 20 januari 2014 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Kon als ik weekend moest werken altijd goed met de bus van beckum naar Ikea Hengelo ben nu bijna een uur langer kwijt eerste bus loopt om 8 uur kom ik op station om 10 over acht moet ik wachten tot kwart voor negen voor de eerste bus naar Borneloopt dat is de 50 de 51 loopt nog later zo waardeloos de terugweg is nog erger de bus vertrekt om het uuit bv 18.40 dan moet ik naar station en dan weer de 53 pakken het is dat ik de chauffeur vraag of de 53 wil wachten en dat doet hij ook als ja dat niet doet moet je weer een drie kwartier wachten het is nog nooit zo slecht geweest weet ook niet wie dit zo bedacht heeft maar ik denk iemand die achter buro zit en niet op de weg is sorry dat ik dit zo zeg maar het is echt waardeloos

De busverbinding weer zo maken als het was bij connexion en het weer aangenaam maken ook voor de chauffeur want die moeten deze sores opvangen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liesbeth knol