Klacht: Weeffout op ooghoogte in een net afgehaald gordijn

op 07 oktober 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij kochten onlangs overgordijnen voor gans onze thuis én een salon bij Leenbakker te Olen, België. Bij het hangen vd laatste gordijn, stelden we direct vast dat de lengte correct gefabriceerd werd, maar dat de gordijn niet in de juiste proportie uitkwam tov de hoge venster. Optisch was de gordijn veel te kort. We brachten deze direct naar een naaister om zoveel mogelijk te verlengen. Tijdens het losmaken van de stof ontdekten we een weeffout in 1 vd 2 aan elkaar gestikte stofstroken. Het betreft een ganse “lijn” net op ooghoogte. Deze is in géén geval door ons veroorzaakt. Technisch gezien hebben we deze gordijn correct behandeld. De weeffout bevindt zich NIET in de oorspronkelijke zoomzone !!!Graag een correcte afhandeling aub ?

Graag een correcte vergoeding van de helft van deze gordijn aub. U bent geenszins verantwoordelijk voor mijn onervaren optische inschatting, ik betreur echter ten zeerste uw reactie tot nu toe via de winkelbediende ivm de zichtbare weeffout. Ik heb een identieke gordijnlengte in de andere slaapkamer met dezelfde standaard-zoomlengte. Dank bij voorbaat, Christel Vekemans BE 82 9791 3110 1868. Dit handelt over een principe, niet zozeer over een groot bedrag !

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Christel Vekemans