Klacht: Weeffout in 1 gordijn

op 24 juni 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 1 fout in 1 gordijn gevonden en ben bij de winkel geweest met het gordijn en hebben ze de fout ook geconstateerd. Ik kan slechts alle gordijnen opsturen en dan al die tijd geen gordijnen hebben want we willen wel gebruik blijven maken van de gordijnen.
Is het nu zo moeilijk om de weeffout toe te geven en gewoon het gordijn te vernieuwen. Waarom moeten we toch enorm ons best doen om GEWOON garantie te hebben zonder dat alles eerst weer terug gestuurd moet worden. Ik word er helemaal gek van.
Ik hoor graag van U binnen afzienbare tijd.
Met vriendelijke groet Frank Schrooten

Gewenste Oplossing:

Vervang de gordijnen gewoon en dan zijn we klaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door frank schrooten