Klacht: Weeffout en scheve onderkant gordijn

op 10 augustus 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gordijnen gekocht en laten maken bij LEEN BAKKER,toen ik na 3 weken de gordijnen kreeg en ophing bemerkte ik dat er een weeffout in 1 gordijn zat en dat de onderkant scheef liep.hierop heb ik gebeld naar LEEN BAKKER en dit gemeld,ik moest terugkomen met het gordijn,de verkoopster zei dat het gordijn terug moest naar POLEN !!!daar worden ze op maat gemaakt,ik was het daar niet mee eens ik zat dan 2 weken zonder gordijnen.Ik kon een leen gordijn krijgen,de maat van mijn gordijnen is 5.00mtr/2.50mtr, het leen gordijn was 3.35mtr/2.17mtr.! te smal en veel te kort dus.Het was dit of niets.
Ik vind dit geen goede afhandeling van een duidelijke klacht.
Voor de duidelijkheid het waren geen coupons of zoiets.
Het heeft mij 235,00 euro gekost

Gewenste Oplossing:

Ik vind dat het gordijn hier beoordeeld moet worden en dat het in een paar dagen gebeurd.De weeffout is een duidelijke klacht en dat hoeft geen 2 weken te duren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gelo1