Klacht: Wedgwood servies allemaal vlekken op porselein

op 06 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Geachte,

Ik heb bij Albert Heijn ettelijke jaren terug een Wedgwood servies bij elkaar gespaard.
Nu op dit moment is het zo dat ik het niet meer kan gebruiken omdat er overal vieze bruine vlekken op zitten ,daar is zo een servies te duur voor en dat kan ik niet accepteren.Daarbij komt ook dat het vaat was bestendig zou zijn en ook in de magnetron kon. Het is dus niet zo dat je de boodschappen koop en spaart voor een servies waar je dan ook nog eens extra voor moet bijbetalen en niet zo weinig ook, dat het dan na een aantal jaren niet meer te gebruiken is. Ik heb al gelezen en gehoord dat hier meer klachten over zijn. Wat gaan jullie hier aan doen, ik verwacht dan ook dat u dit serieus neemt en niet dat ik een antwoord krijg van, daar moet u voor bij de fabrikant zijn. Ik heb dit servies bij Albert Heijn gekocht en niet bij de fabrikant.
In afwachting,

Mevrouw Beving.

ik ben te vrede als ik mijn servies op tafel kan zetten zonder vlekken en er mee pronken en zeggen ,kijk eens wat mooi he dat Wedgwood

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beving9@msn.com