Klacht: Wederom verkleuring Rose sieraad

op 20 maart 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

kom graag bij lucardi, vooral om de scherp geprijsde sieraden te bekijken en te kopen, over het zliver geen klachten blijft mooi hoe vaak je het ook draagt,.maar dan het Rose goud… wat een drama echt een drama, nadat ik weer een ring had gekocht bleek na een tijdje dat er weer een verkleuring was, terug gegaan, heeft u de bon? Nee dit had ik niet meer! Dus toen ik in september voor de rose creolen ging dacht ik, ha die ga ik goed bewaren.
vrij snel was het rose er dus weer af,maar door drukte en door het niet vinden van de bon ging ik vandaag vol goede moed met bon naar Lucardi.
waarschijnlijk voelde ik al dat ik mijn gelijk niet ging halen want in een ander zakje nam ik de rommel mee waarvan ik de bon niet had.
Het meisje achter de balie uitgelegd wat het probleem was, even de chef roepen zij ze:
conclusie:
Ik had het gedragen, duh!! en had het in september gekocht en dat is langer dan 3 maanden geleden,dus geen garantie meer.
ik gooide de rommel nog op de balie om mijn verhaal kracht bij te zetten maar dit mocht niet baten, ben zwaar teleur gesteld in lucardi.

Volgens mij heb je altijd een jaar garantie, ik vind dat ze zich er maar makkelijk van afhouden, zou graag reactie van het hoofdkantoor willen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lucardi

1 jaar geleden - Klacht is in behandeling genomen via de klantenservice. Klant heeft reactie gekregen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 25 april 2016 om 09:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan, namens Lucardi willen ik onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.

Indien je de klacht doorstuurt naar info@lucardi.nl met daarin je gegevens, kunnen wij je klacht in behandeling nemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webteam Lucardi

Alle klachten die gemeld zijn door yvette18