Klacht: Wederom koude koffie koffiemachine

op 02 oktober 2017 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Koffiemachine aangeschaft in 2014, binnen 2 jaar in 2016 was de koffie koud en is er een nieuw element ingezet, wat onder de garantie viel.
Nu in 16 maanden weer lauwe koffie en het duurt heel lang voordat de machine zich opwarmt.
Gebeld met de service afdeling, daar werd mij vertelt dat het nieuwe element maar 1 jaar garantie heeft?!
Een nieuw onderdeel heeft minimaal 2 jaar garantie, of zelfs meer.
Vreemd dat ATAG zijn regeltjes verzint over de garantie

Gewenste Oplossing:

Dat de voorrijkosten en arbeidsloon betaald moeten worden snap ik maar nieuwe onderdelen van 16 maanden oud niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atag

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kuyt