Klacht: wederom gemist

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

voor de tweede opeenvolgende dag is bus 90 richting Utrecht Centraal veel vroeger dan aangegeven (ook op 9292) met als gevolg dat mijn dochter wederom te laat op school is. wetende dat zij om 10.45 op school moet zijn en dus de bus van 10.38 neemt.

verkrijgen van de juiste informatie

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste robijncorinne, Wat vervelend om te lezen dat je dochter te laat op school aangekomen is. Ik begrijp dat je hier enorm van baalt. Om je klacht in behandeling te nemen heb ik nog een aantal aanvullende gegevens van je nodig. Zodra ik deze heb ontvangen zal ik je klacht verder in behandeling nemen. - Halte waar je dochter wil opstappen - Halte waar je dochter wil uitstappen Met vriendelijke groeten, ^Jessica Webcareteam Arriva

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste robijncorinne, We hebben al een tijdje geen reactie van je ontvangen. Om je klacht in behandeling te nemen heb ik nog een aantal aanvullende gegevens van je nodig. Zodra ik deze heb ontvangen zal ik je klacht verder in behandeling nemen. - Halte waar je dochter wil opstappen - Halte waar je dochter wil uitstappen Met vriendelijke groet, ^Wouter Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 19 maart 2018 om 18:19 geantwoord

Beste robijncorinne,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^Manon
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door robijncorinne@hotmail.com