Klacht: wederom gemist

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor de tweede opeenvolgende dag is bus 90 richting Utrecht Centraal veel vroeger dan aangegeven (ook op 9292) met als gevolg dat mijn dochter wederom te laat op school is. wetende dat zij om 10.45 op school moet zijn en dus de bus van 10.38 neemt.

Gewenste Oplossing:

verkrijgen van de juiste informatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste robijncorinne, Wat vervelend om te lezen dat je dochter te laat op school aangekomen is. Ik begrijp dat je hier enorm van baalt. Om je klacht in behandeling te nemen heb ik nog een aantal aanvullende gegevens van je nodig. Zodra ik deze heb ontvangen zal ik je klacht verder in behandeling nemen. - Halte waar je dochter wil opstappen - Halte waar je dochter wil uitstappen Met vriendelijke groeten, ^Jessica Webcareteam Arriva

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste robijncorinne, We hebben al een tijdje geen reactie van je ontvangen. Om je klacht in behandeling te nemen heb ik nog een aantal aanvullende gegevens van je nodig. Zodra ik deze heb ontvangen zal ik je klacht verder in behandeling nemen. - Halte waar je dochter wil opstappen - Halte waar je dochter wil uitstappen Met vriendelijke groet, ^Wouter Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 maart 2018 om 18:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste robijncorinne,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door robijncorinne@hotmail.com