Klacht: wederom geen folders ontvangen

op 02 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Voor de zoveelste keer in een jaar tijd, hebben wij voor deze week de folders weer niet ontvangen.

Als de folders gewoon netjes in de bus gedaan worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Goedemorgen, Wij gaan uw melding in behandeling nemen en gaan er vanuit dat u vanaf volgende week de folders weer wekelijks ontvangt. Groet, klantenservice

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:03 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door padelange