Klacht: Wederom geen airco in de trein

op 13 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geen airco in de trein van Amsterdam Centraal 16:52 uur naar Enkhuizen. Zowel vorige week, gisteren als vandaag. Temperatuur binnen veel hoger dan buiten. Waarom deze trein inzetten tijdens de spits en hete dagen? Treinstel 7205. Zweet als een otter.

Deze trein niet meer inzetten.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 14:58 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Heeft op 04 oktober 2016 om 17:24 geantwoord

Hier tekst van de NS in mijn email:
\\\"Wij proberen de temperatuur zo prettig mogelijk in te stellen. Uiteraard verschilt per persoon wat als aangenaam wordt ervaren. Het kan ook zijn dat er een storing in de verwarmingsapparatuur is opgetreden. Hiervoor kunt u ons personeel inlichten. De storing wordt dan zo spoedig mogelijk verholpen\\\".

Zoals aangegeven in mijn klacht betreft het meerdere dagen. Alle reizigers hadden het te warm. Zelfs de machinist reed met de deuren van de cockpit open. Dus geen tijdelijke storing. Beneden in de coupés ramen open te zetten en boven een ventilatie wieltje. Naar mijn mening zit er geen klimaatbeheersing in deze complete trein. Deze trein dient niet ingezet te worden en helemaal niet in de spits.

Alle klachten die gemeld zijn door MikeDD