Klacht: Wederom geen airco in de trein

op 13 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen airco in de trein van Amsterdam Centraal 16:52 uur naar Enkhuizen. Zowel vorige week, gisteren als vandaag. Temperatuur binnen veel hoger dan buiten. Waarom deze trein inzetten tijdens de spits en hete dagen? Treinstel 7205. Zweet als een otter.

Gewenste Oplossing:

Deze trein niet meer inzetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Heeft op 04 oktober 2016 om 17:24 geantwoord

Hier tekst van de NS in mijn email:
\\\"Wij proberen de temperatuur zo prettig mogelijk in te stellen. Uiteraard verschilt per persoon wat als aangenaam wordt ervaren. Het kan ook zijn dat er een storing in de verwarmingsapparatuur is opgetreden. Hiervoor kunt u ons personeel inlichten. De storing wordt dan zo spoedig mogelijk verholpen\\\".

Zoals aangegeven in mijn klacht betreft het meerdere dagen. Alle reizigers hadden het te warm. Zelfs de machinist reed met de deuren van de cockpit open. Dus geen tijdelijke storing. Beneden in de coupés ramen open te zetten en boven een ventilatie wieltje. Naar mijn mening zit er geen klimaatbeheersing in deze complete trein. Deze trein dient niet ingezet te worden en helemaal niet in de spits.

Alle klachten die gemeld zijn door MikeDD