Klacht: Wederom e mail koopjedeal.nl

op 12 augustus 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Na 1 dag geen e mails te hebben ontvangen gaat deze site Koopjedeal.nl weer verder met met te bestoken met e mails. Van Samuel en Laura aldaar al tig toezeggingen gehad dat het nu echt geregeld zou worden, u raad het al; Nee dus.

Klacht.nl, kunnen jullie het regelen?

Als na langere tijd blijkt dat koopjedeal geen emails meer stuurt.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Koopjedeal.nl

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:03 geantwoord

Beste,

Spijtig om te vernemen dat u ongewenst mails ontvangt. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Wij zullen uw mail-adres doorzetten naar de ICT afdeling om na te laten kijken. Uw mail-adres wordt volledig uit de database verwijderd. Dit proces neemt maximaal 2 werkdagen in beslag, maar hierna behoort u geen mails meer te ontvangen op jhormes@zonnet.nl

Het komt wel eens voor dat er nog een ander mail-adres aangemeld staat, waardoor u de mails nog ontvangt. Wij willen u vragen om dit na te kijken.

Team Webcare
Koopjedeal.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 augustus 2017 om 20:26 geantwoord

Deze oplossing heb ik al diverse keren gehad maar jullie blijven mailen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joshua65