Klacht: wederom Brinkman

op 14 juli 2016 over Brinkman Beveiligingen in de categorie Algemeen

Op 15-12-2015 heb ik onderstaande klacht geplaatst:

Op 22-06 kreeg ik wederom dezelfde melding met de tekst: “sabotage behuizing” . Ten einde raad (alarm bleef maar afgaan) Brinkman gebeld en aangeven wat er is en wat kon ik doen. Mw. van Brinkman aan de andere kant van de lijn gaf aan mij niet meer te willen helpen en ik het maar moest uitzoeken, direct daarna werd de verbinding verbroken. Ik heb de kabels van de sirene er maar uitgetrokken en gebeld met firma Altec te Kerkrade. Dhr Hans Rijpkema (algemeen directeur) is 1 dag later langs geweest en heeft mij geadviseerd hierin, ik kon het door hun laten repareren of delen, of geheel vervangen. Ik heb besloten alles van Brinkman te laten verwijderen en alles nieuw te laten plaatsen door firma Altec, dit heeft vandaag tot volle tevredenheid plaatsgevonden. De medewerker heeft perfect gewerkt en alles tot in detail uitgelegd. Brinkman laat glashard klanten vallen, dhr Brinkman weigerde mij zelfs te woord te staan. Grote schande.

Niet meer nodig, ik heb inmiddels alles nieuw van firma Altec.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brinkman Beveiligingen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem J.