Klacht: Website en telefoon offline, maar wel rekeningen versturen.

op 25 juni 2016 over Thuiswinkel keurmerk in de categorie Keuring

De website van het Thuiswinkel Keurmerk is onderdeel van het bedrijf Quality Mark B.V. (voorheen Qualitymark Ltd) met als bestuurders en tevens (volgens KvK inschrijving) Paul Christiaan Homan en Marc Eduard Roosenschoon, zonder ander personeel in dienst. Zij sturen aan hun klanten (webwinkels) facturen voor het lidmaatschap 2016. Vervolgens staat hier niets tegenover: de website is offline en ook telefonisch lijken ze afgesloten. Er is evenmin e-mail contact mogelijk.

Dit riekt naar oplichting. Wie kan deze heren achterhalen?

Ik ben tevreden als de website van Thuiswinkel Keurmerk online en functioneel is en ik contact met hen kan opnemen via de telefoon. Mijn klanten verwachten dit immers ook.
Als dat niet meer mogelijk is, dan wil ik het lidmaatschapsgeld dat is overgemaakt aan Qualitymark Ltd (hun oude naam met een ander rekening nummer maar met dezelfde bestuurders) terug ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Thuiswinkel keurmerk

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Thuiswinkel keurmerk over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Thuiswinkel keurmerk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IvonneT Teering