Klacht: Website badoo

op 15 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Goeie dag. Ik had mij aangemeld bij de dating site badoo.com. betaald om goed gebruik te kunnen maken van deze website. Ik praat hierbij over zo’n twee weken geleden. Ik moest vandaag op mijn bankrekening zijn voor rekeningen te betalen. Tot mijn verbazing waren er drie afschrijvingen gedaan door Ayden wat dus bedraagt bijna 50 euro bij elkaar. Dit is dus totaal de bedoeling niet. Had me afgemeld eerder op de website badoo en ook voor de betalingen. Ik vind dit een kwalijke zaak. Heb deze incasso’s direct terug geboekt en Ayden geblokkeerd voor verdere onverwachte incasso’s van mijn bank. Heb is goed gesurft op internet en veel problemen hierbij ontdekt bij heel veel mensen met het zelfde gedoe. Mocht ik juridische stappen moeten ondernemen dan zal ik dat ook zeer zeker doen.dit is totaal de bedoeling niet geweest. Vriendelijke groet Donny van den Akker.

Deze afschrijvingen mogen niet meer plaats vinden hier ga ik niet mee akkoord.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 16 augustus 2016 om 08:11 geantwoord

Geachte heer Van den Akker,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan/het bedrijf dat ons opdracht heeft gegeven de betaling te incasseren (in dit geval Badoo.com)

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com