Klacht: Websit onbereikbaar waar ik moet registreren voor extra garantie

op 07 augustus 2017 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Heb een paar weken geleden een Atag combi oven gekocht. Als ik zou registeren via Atag zou ik extra lange garantie krijgen. Alleen is de aparte website voor het registreren niet bereikbaar. http://www.atagservice.nl/registreer_uw_apparaat.aspx
Krijg dan de melding: Server is onbereikbaar. Heb via contactformulier op atag.nl gevraagd dat hun service site onbereikbaar is, maar heb geen reactie ontvangen. Vreemde zaak lijkt me want ik neem aan dat er meer klanten hun aparaten willen registreren.

Als ik het aparaat voor de extra garantie kan registreren of dat atag in ieder geval reageert op mijn vraag via het contactformulier.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atag

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atag nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Maarten - 1

4 dagen geleden - Atag heeft vandaag via de mail contact opgenomen met excuses en heeft ondertussen de website online gekregen. Kan dus nu gaan registreren. Dank klacht.nl voor jullie actie hierop!

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten - 1