Klacht: Webcasso

op 03 juli 2017 over v.d.Bergh & Partners in de categorie Deurwaarders

Voor een vordering van een kleine bedrag, wil deurwaarderkantoor van den bergh & partners geen regeling treffen. Ik ben namelijk een wia uitkeringsgerechtigde. en heb niet veel te besteden. ik wilde daarom een regeling treffen. bij het bellen krijg ik dan gelijk een bandje te horen waarvan wordt gezegd “als je belt voor een regeling, is het treffen van regeling niet mogelijk”. aangezien je geen ruimte heb voor een volledige betaling, wil toch iemand voor een gesprek. bij het aanvang van het gesprek wordt je op een zeer onaangename manier bejegend en wordt er weer gewezen naar de band.

Ik vind dit heel erg kwalijke zaak en vraag ik me af of men daar zitten om mensen op te jagen om juist samen met de klant te zoeken naar een passende oplossing.

met wil mij dagvaarden om zojuist meer kosten op de vordering te krijgen. en komen daarom kosten van de dagvaarding waardoor de vordering twee keer zo hoog wordt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over v.d.Bergh & Partners

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over v.d.Bergh & Partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N Holder