Klacht: We kregen geen wagen

op 09 mei 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21/11/2016 reserveerden wij een wagen bij Goldcar. We kregen via mail een bevestiging (reserveringsnummer: 10750574). Toen wij ons op 30/04/2017 aanmelden bij Goldcar in Bilbao kregen we te horen dat mijn naam (Sonya Houwen) niet voorkwam in hun bestanden en dat ze ons geen wagen konden geven niettegenstaande wij op donderdag 27/04/2017 nog een mail ontvingen met alle gegevens van de reservering. Bovendien was de bediende in het kantoor heel agressief. Ze zei ons: jullie hebben nog niets betaald dus jullie hebben geen rechten. Wij zijn dan maar naar de luchthaven teruggekeerd en gelukkig vonden wij bij Avis nog een wagen (we waren met zes personen).

Gewenste Oplossing:

Excuses en korting bij volgende reservering

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Houwen