Klacht: Wc potten komen beschadigd binnen

op 22 april 2021 over Sanitairwinkel.nl in de categorie Badkamer bedrijven

Begin maart een toiletpot besteld die half maart binnenkwam. Onze installateur zou er half maart mee bezig, maar werd geveld door corona. Hij pakte de toiletpot afgelopen zaterdag uit, en deze was beschadigd doordat hij op een pallet lag waar SPIJKERS uit staken.
Vanuit sanitairwinkel kon ik geen enkele coulance verwachten, want dan hadden wij maar binnen 48 uur een melding moeten doen. Terwijl je tot je nek in de verbouwing zit en de installateur is geveld door corona…

Goed, van de week een nieuwe toiletpot bij ze besteld met wat korting. Komt net binnen. Wéér kapot. Wat een waardeloos bedrijf. Mijn installateur komt morgen en vakmannen hebben het enorm druk. Dus na morgen heeft hij voorlopig geen tijd meer om te komen.

Ik wil het geld van de eerste beschadigde toiletpot terug, en ik wil het geld van deze tweede beschadigde toilet pot terug en morgen een nieuwe ontvangen zodat de installateur het kan installeren en wij niet maanden zonder wc zitten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanitairwinkel.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanitairwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sanitairwinkel.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanitairwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanitairwinkel.nl

Heeft op 10 juni 2021 om 11:03 geantwoord