Klacht: Enorme ontlasting.

Suus69420 op 25 februari 2019 over WC-Eend in de categorie Schoonmaakproducten

Goedemiddag,

Stints een maand geleden gebruik ik jullie product.
Helaas is het me opgevallen dat door de chemische troep in uw product veel rare dingen gebeuren.

Voorbeeld: Ik ging vanochtend na mijn gerro en koffie een lekker poepie doen op het toilet. Ik schrok me kapot ik dacht namelijk dat er een slang in de wc lag die mijn kontgatje in kroop. Tot grote opluchting bleek dit gewoon mijn keutel te zijn die ik uiteindelijk moest afschrapen met een poepmes. De keutel was zo groot in diameter dat mijn anusspier hem niet kon opsplitsen.

Ook mijn zoontjes Ferdinand en Cornelius hadden dit probleem en durvden dit niet te vertellen aan hun eigen moeder.

Volgende week moeten we voor operatie naar ziekenhuis omdat onze anus zo danus is uitgerekt dat alles er zo uitstroomt.

Dit komt door alle chemicalien in jullie producten!!!!

wanneer de ziekenhuis kosten worden vergoed (Wij zijn niet verzekerd bedankt geert wilders) En dat we allemaal een 50 euro tegoed bon krijgen voor bij de action.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over WC-Eend

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over WC-Eend nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door