Klacht: waterkoker HD4690

op 12 juni 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Geachte Mevrouw of meneer, ongeveer vierjaar geleden de roestvrij stalen set koffie zetter die waterkookt gekocht de mix kom waterkoker bij bcc hadden de water koker paar maanden stond er steeds water op warmhoudplaatje terug ge gaan kregen een nieuwe na paar maanden t zelfde kregen weer nieuwe en toen ging t goed intussen m n schoon dochter de zelfde gekocht nu sinds paar maanden de zelfde klacht dus steeds als ik thee had gemaakt gooide ik hem leeg tegen t lekken vertelde t van de week tegen m n schoondochter en vertelde mijne lekt ook nu vanmorgen zetten we hem aan en doet niets meer was dure waterkoker is toch niet zo dat we nu al nieuwe moeten kopen wij vonden deze set mooi op de aanrecht maar denk dat deze klacht in t soort zit voorheen hadden we goedkope en hebben we weggedaan omdat we deze zo mooi vonden en hadden we jaren.denk dat u wel meer klachten daarvan heeft gekregen want is wel toevallig dat wij alle twee de zelfde klacht hebbenVriendelijke Groet mevrouw Ans Scholten

ik hoop dat we nieuwe opgestuurd krijgen en m n schoondochter ook we hebben foto van t probleem gemaakt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door cpscholtten