Klacht: waterkoker Cuisinart Q98a

op 01 februari 2014 over Cuisinart in de categorie Huishoudelijke apparatuur

diverse berichten naar Cuisinart Europa en USA leveren helaas niets op en ik ben echt ten einde raad. In september 2012 heb ik verschillende toestellen van Cuisinart aangekocht in België omdat ik aankoopbonnen had die enkel daar geldig waren. De waterkoker heeft het verleden jaar in september begeven, van zodra de knop ingedrukt wordt, springt hij terug en op het display verschijnt er Err. Ondertussen wonen wij definitief in Spanje en hebben we geen plannen om naar België terug te gaan. Mijn vraag is dan ook: hoe kan ik mijn waterkoker die nog onder garantie is, laten herstellen? Waarom wordt er niet gereageerd op mijn diverse berichten? Ik vind die alles behalve professioneel voor zo’n duur merk. Mijn 30-jaar oude blender is aan vervanging toe en ik zou dolgraag die van Cuisinart kopen maar ik ben bang, als er daar iets aan scheelt, dat er terug niet geluisterd wordt.

dringende herstelling van de waterkoker zonder kosten of een vervanging van de waterkoker.
Type Q98a - referentie CPK17E
serienummer CPK17E2412TE25393

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cuisinart over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Cuisinart een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cueva Don Pablo