Klacht: Waterige koffie

op 21 februari 2018 over Miele in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Miele inbouw koffiezetapparaat CVA6431
Geeft alleen nog waterige koffie.
Ik gebruik de originele cups maar pas na 2á3 kopje krijg ik koffie!!
Lijkt alsof de perforator de gaatjes niet doordrukt!
Gaan dus dagelijks heel wat cupjes verloren, dit maakt mijn koffie wel heel erg duur!

Gewenste Oplossing:

Als het apparaat weer normaal werkt zoals het hoort en ik dus weer heerlijke koffie krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miele

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miele nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yoma